sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Viikonlopun kuulumisia

Lauantaina ostin yhen farkkuliivin, mitä oon ihaillu jo pitkään. Denim on muutenki mun top-listalla tällähetkellä, oon myös kokeillu boyfriend farkkuja ja farkkuhaalareita, mutta jotenkin ne ei vaa sovi mulle. Niistä siis viis, oon kehitelly jo monta asukokonaisuutta, johon voin iskee tän farkkuliivin, se on vaan niin ihana! Tässä yks asu, mikä mulla oli päällä lauantaina, kun käytiin leffassa :) Mustaan on aina helppo yhdistää! :D

UUS2
Liivi ja koru - Seppälä
uus4 
 
IMG_7631
 
IMG_7634
Toinen asia, joka on mun top-listalla tällähetkellä on etniset kuosit. Mulla on viime kesältä yks mekko jo olemassa, mutta mä haluan lisää!

IMG_7590
Nappi :') Oli pakko ottaa tääki mukaa kuvaa, ku nii hianot figh fivet tuli tekee!
 

Sunnuntaina käytiin Napin ja mun poikaystävän kans koirapuistossa, aivan ihana ilma kuvaamiselle ja raikkaalle kävelylle!

Maisema

IMG_7621

IMG_7602

IMG_7604

Niiin ja tuli tommonen banneriki väsättyy (vihdoin) kun sain apua, mitä mieltä ootte? :)

2 kommenttia:

  1. iha täydellinen banneri, ja muutenkin niin tykkään tästä blogista ettei mitää rajaa ;)

    VastaaPoista